Óriási dobásra készül az Extreme Digital
Kategória: Gazdasági hírek
Tavaly az online vásárlók száma Magyarországon 3 millió fölé emelkedett, ami nemcsak bővülő forgalmat és erősödő versenyt, hanem nehéz logisztikai feladatot is jelent. Az Extreme Digital annak érdekében, hogy megtartsa piaci pozícióját, a tervek szerint 2018 második felében elindítja saját futárszolgálatát - mondta Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója a Világgazdaságnak.
Bejött a Fekete Péntek
A Black Friday ugyancsak 20 százalékos növekedést hozott. A rendkívüli leárazások napján 17 óra alatt 80 ezer darab terméket vásároltak meg az érdeklődők, akik összességében mintegy egymilliárd forintot spóroltak meg. A rendelések 90 százalékát ráadásul egy héten belül, még a karácsonyi roham előtt házhoz is szállították.